KUJDESI PËR KLIENTIN

PYETJE DHE PËRGJIGJE

A bën Tring shërbim në shtëpi, institucion apo në objekt për abonentët?

Tring ofron shërbim në shtëpi, institucion apo objekt sipas kërkesës së klientit, por ky lloj shërbimi mbulon rrethet e Tiranës, Durrësit, Kavajës, Fushë-Krujës dhe Beratit. Shërbimet e kësaj natyre bëhen kundrejt disa tarifave fikse. Për më shumë informacion mund të kontaktohet Kujdesi Ndaj Klientit të Tring në numrin 044800008 ose mund të shkruani mesazh në whatsapp/viber

WhatsApp,
WhatsApp

Cfarë është EPG?

EPG ose ndryshe “Electronic Program Guide” i lejon përdoruesit interaktivitet në mënyrë që të njihet me programin që po transmetohet në këto momente ose për programet në vazhdim.

Cilat janë numrat e telefonit të Kujdesit Ndaj Klientit (Help-Desk)?

Për telefonata 044800008

Për mesazhe: WhatsApp,
WhatsApp

E-mail info@tring.tv

Kam harruar kodin për hapjen e kanaleve erotike. Çfarë duhet të bëj?

Ju mund të kontaktoni Kujdesin ndaj Klientin në numrin 044800008 ose të shkruani mesazh në viber/whatsapp

WhatsApp,
WhatsApp

Ku duhet të drejtohem nëse kam probleme me Aparatin Tring ose Kartën Smart?

Ju lutemi të paraqiteni bashkë me pajisjet tuaja në një nga pikat e autorizuara Tring për të kryer verifikimet përkatëse. Në varësi të vendndodhjes tuaj, gjeni në linkun në vijim tring.al/shops pikën më afër jush.

Ku mund të blej abonimin e platformës Tring ?

Ju mund të riabonoheni online në faqen tonë zyrtare https://tring.al/oferta/ ose të paraqiteni në pikën e autorizuar Tring që ndodhet më afër vendndodhjes tuaj https://tring.al/shops/

Nuk më shfaqet info e programit, çfarë duhet të bëj?

Fikeni dhe ndizeni përsëri Aparatin dhe lëreni për 1-2 minuta pa e lëvizur në kanalin tek i cili nuk keni info.

Cilat kampionate sportive transmetoni ne platformen Tring?

Ne Tring mund te ndiqni eventet me ekskluzive si :

Uefa Champions League sezoni 2024-2027
Seria A sezoni 2024-2029
Coppa Italia sezoni 2024-2029
Supercup sezoni 2024-2029
Kampioanti Portugez 2024-2026
NBA sezoni 2022- 2025
Moto GP sezoni 2023-2025

Çfarë duhet të bëj nëse kam ngecje ose vonesa në hapjen e kanaleve?

Mund të testoni shpejtësinë e internetit tuaj nga aplikacioni Tring në TV , duke ndjekur procedurën si më poshtë:  Konfigurime – Kujdesi ndaj Klientit –Rreth- Testo shpejtësinë. Nëse shpejtësia e internetit rezulton nën 8Mbps, nevojitet të kryeni një restart të modemit të internetit dhe të pajisjes ku jeni loguar. Për më shumë informacion mund të kontaktohet Kujdesi Ndaj Klientit në numrin 044800008 ose mund të shkruani mesazh ne whatsapp/viber

WhatsApp,
WhatsApp

Si mund te krijoni një profil të ri në Tring OTT?

Në momentin që ti instalon Tring OTT Hibrid ke automatikisht të krijuar Profilin Master. Gjithsesi për t’iu përshtatur shijeve dhe nevojave të të gjithë familjes, ti ke mundësi t’i krijosh profil të veçantë çdo pjesëtari të familjes duke i lejuar apo kufizuar aksese specifike në platformë. Ju lutemi ndiqni udhëzimet në video për të gjithë hapat.

Si të aksesojmë tring ott hibrid si aplikacion në pajisjet tona?

Tashmë ti mund të shohësh kontentin tënd të preferuar nga kudo. Në të gjitha rastet ama të duhet një llogari të cilën mund ta marrësh duke u paraqitur në pikat e shitjes Tring ose online nga website ynë tring.al/oferta/
Ju lutemi ndiqni udhëzimet në video për të gjithë hapat:

Cilat kampionate sportive transmetoni ne platformen Tring?

Ne Tring mund te ndiqni eventet me ekskluzive si :

Uefa Champions League sezoni 2024-2027
Seria A sezoni 2024-2029
Coppa Italia sezoni 2024-2029
Supercup sezoni 2024-2029
Kampioanti Portugez 2024-2026
NBA sezoni 2022- 2025
Moto GP sezoni 2023-2025

Nuk më shfaqet info e programit, çfarë duhet të bëj?

Fikeni dhe ndizeni përsëri Aparatin dhe lëreni për 1-2 minuta pa e lëvizur në kanalin tek i cili nuk keni info.

Si të përdorni shërbimin Video on Demand (VOD)?

Shërbimi Video on Demand të mundëson të shikosh kontent bazuar në preferencat e tua, vazhdimisht dhe pa ndërprerje publicitare. Filmat dhe serialet janë të klasifikuara në grupe dhe për çdo titull ka një shpjegim. Ju lutemi ndiqni udhëzimet në video për të gjithë hapat.

Si të vendosni në punë dekoderin Tring OTT Hybrid?

Dekoderi Tring OTT ka 4 porta. Porta e parë lidhet me korrent, porta HDMI lidhet me televizorin, porta e tretë lidhet me fishën e internetit dhe porta e katërt lidhet me kabullin e antenës tokësore. Për të pasur cilësi dhe qëndrueshmëri transmetimi lidhja e internetit rekomandohet të jetë me ethernet dhe shpejtësia mbi 8 Mbps. Ju lutemi ndiqni udhëzimet në video për të gjithë hapat.

Ku mund të blej abonimin e platformës Tring?

Ju mund të riabonoheni online në faqen tonë zyrtare https://tring.al/oferta/ ose të paraqiteni në pikën e autorizuar Tring që ndodhet më afër vendndodhjes tuaj https://tring.al/shops/

A bën Tring shërbim në shtëpi, institucion apo në objekt për abonentët?

Tring ofron shërbim në shtëpi, institucion apo objekt sipas kërkesës së klientit, por ky lloj shërbimi mbulon rrethet e Tiranës, Durrësit, Kavajës, Fushë-Krujës dhe Beratit. Shërbimet e kësaj natyre bëhen kundrejt disa tarifave fikse. Për më shumë informacion mund të kontaktohet Kujdesi Ndaj Klientit të Tring në numrin 044800008 ose mund të shkruani mesazh në whatsapp/viber

WhatsApp,
WhatsApp

Cfarë është EPG?

EPG ose ndryshe “Electronic Program Guide” i lejon përdoruesit interaktivitet në mënyrë që të njihet me programin që po transmetohet ose për programet në vazhdim.

Cilat janë numrat e telefonit të Kujdesit Ndaj Klientit (Help-Desk)?

Për telefonata 044800008

Për mesazhe: WhatsApp,
WhatsApp

E-mail info@tring.tv

Kam harruar kodin për hapjen e kanaleve erotike. Çfarë duhet të bëj?

Ju mund të kontaktoni Kujdesin ndaj Klientin në numrin 044800008 ose të shkruani mesazh në whatsapp/viber

WhatsApp,
WhatsApp

Ku duhet të drejtohem nëse kam probleme me Aparatin Tring ose Kartën Smart?

Ju lutemi të paraqiteni bashkë me pajisjet tuaja në një nga pikat e autorizuara Tring për të kryer verifikimet përkatëse. Në varësi të vendndodhjes tuaj, gjeni në linkun në vijim https://tring.al/shops/ pikën më afër jush.

Si mund te provoj 7-dite falas Tring OTT?

Ju ftojmë të shkarkoni aplikacionin TRING, mund ta provoni për 7 ditë FALAS duke u regjistruar në linkun: https://tring.al/oferta/ dhe me mesazh do t’ju vijnë të dhënat per t’u loguar. Duhet të keni parasysh që demo 7-ditore mund ta aksesoni vetëm në një pajisje, dhe nuk janë të përfshira kanalet sportive.

Ne sa pajisje mund te logohemi njekohesisht?

TRING OTT mund te shkarkohet ne cdo televizor smart me vit prodhimi nga 2016 e ne vazhdim, ne smartphone, tablet apo edhe kompjuter.

Ne sherbimin TRING OTT BOX+APP,ju mund te aksesoni ne nje  TV Smart me vit prodhimi nga 2016 e ne vazhdim,ne box Hybrid , ne smartphone, tablet apo edhe kompjuter.

Cfare duhet te bej nese kam ngecje ose vonesa ne hapjen e kanaleve?

Mund te testoni shpejtesine e internetit tuaj nga aplikacioni Tring ne TV tuaj, duke ndjekur proceduren si me poshte:  Konfigurime – Kujdesi ndaj Klientit –Rreth- Testo shpejtesine. Nese shpejtesia e internetit rezulton nen 8Mbps, nevojitet te kryeni nje restart te modemit te internetit dhe te pajisjes ku jeni loguar. Për më shumë informacion mund të kontaktohet Kujdesi Ndaj Klientit të Tring si në vijim: numri për telefonata 044800008 dhe whatsapp/viber

WhatsApp,
WhatsApp

Cilat kanale ofrojne opsionin Catch Up?

Kanalet te cilat ofrojne opsionin Catch Up jane si me poshte:

TringTring
Living
Tring Series
3Plus
KanalDDrama
Novelas
Smile
TringFamilyHD
TringSuperHD
TringActionHD
TringLife
TringComedy
Fantasy
TringCollection
TringClassic
Turkish Stories
TringHistory
TringPlanet
TringWorld
Tring Sport1
Vizion Plus HD

Cfarë duhet të bëj nëse më shfaqet mesazhi "Përmbajtja nuk është e disponueshme në dekoderin Hybrid?

Mjafton të ristartoni dekoderin Hybrid, duke mbajtur të shtypur butonin e fikje/ndezjes në telekomandë.

Me shfaqet ne ekran mesazhi "Numri i pajisjeve eshte tejkaluar".

Ky mesazh shfaqet në momentin që keni kaluar limitin e pajisjeve që mund të aksesoni aplikacionin Tring. Sigurohuni që të keni kryer Log Out nga pajisjet ku nuk dëshironi të përdorni më aplikacionin.

Si mund te ndjek ndeshjet sportive live me koment ne gjuhen e tyre origjinale?

Duhet të shkoni tek ikona e cila lexon Pistat Audio në ekran, dhe të përzgjidhni opsionin e dytë. Gjithashtu mund të shtypni butonin AUD/SUB në telekomanden e dekoderit.

Si duhet te veproj nese kam harruar perdoruesin dhe fjalekalimin?

Mund të kontaktoni me Kujdesin ndaj Klientit në mënyre që t’ju dërgohen kredenciale te reja.

Sa kanale mund të shikoj në Platformën Tokësore?

Për të parë listën e kanaleve klikoni: tring.al/televizion/platforma-tokesore/

Çfarë kuptimi ka mesazhi "Asnjë video e vlefshme" që shfaqet në ekran?

Duhet të verifikoni nëse dekoderi juaj e njeh kartën Smart dhe nëse pajisjet janë Pair me njëra-tjetrën.

Më del në ekran mesazhi "No access" ose "Kanal i koduar".

Verifikoni fillimisht nëse keni abonim në kartën tuaj Smart. Për më shumë informacion kontaktoni në numrin 044800008 ose mund të shkruani mesazh në whatsapp/viber

WhatsApp,
WhatsApp

Përse më shfaqet në ekran mesazhi "Kartë e gabuar"?

Kontrolloni vendosjen e kartës Smart në aparat.

Hiqeni kartën nga foleja dhe rivendoseni në pozicionin e udhëzuar

Hiqni dekoderin nga priza dhe lëreni 5 minuta përpara se ta rindizni serish, dhe nëse del përsëri i njëjti informacion, atëherë karta juaj Smart është me difekt dhe duhet ta ndërroni me një të re në një nga dyqanet e autorizuara Tring.

Nuk kam asnjë kanal të regjistruar në aparat, çfarë duhet të bëj?

Nëse keni abonim të vlefshëm mjafton që të bëni rikthim në gjendje fillestare të Aparatit dhe kanalet do të listohen automatikisht. Për të bërë rikthimin në gjendje fillestare, do të duhet që të futeni në menunë e Aparatit tuaj dhe në njërën nga nënmenutë e tij të gjeni dhe të përdorni këtë opsion.

Cilat kampionate sportive transmetoni ne platformen Tring?

Ne Tring mund te ndiqni eventet me ekskluzive si :

Uefa Champions League sezoni 2024-2027
Seria A sezoni 2024-2029
Coppa Italia sezoni 2024-2029
Supercup sezoni 2024-2029
Kampioanti Portugez 2024-2026
NBA sezoni 2022- 2025
Moto GP sezoni 2023-2025

Nuk më shfaqet info e programit, çfarë duhet të bëj?

Fikeni dhe ndizeni përsëri Aparatin dhe lëreni për 1-2 minuta pa e lëvizur në kanalin tek i cili nuk keni info.

A bën Tring shërbim në shtëpi, institucion apo në objekt për abonentët?

Tring ofron shërbim në shtëpi, institucion apo objekt sipas kërkesës së klientit, por ky lloj shërbimi mbulon rrethet e Tiranës, Durrësit, Kavajës, Fushë-Krujës dhe Beratit. Shërbimet e kësaj natyre bëhen kundrejt disa tarifave fikse. Për më shumë informacion mund të kontaktohet Kujdesi Ndaj Klientit të Tring në numrin 044800008 ose mund të shkruani mesazh në whatsapp/viber

WhatsApp,
WhatsApp

Ku mund të blej abonimin e platformës Tring?

Ju mund të riabonoheni online në faqen tonë zyrtare tring.al/oferta/ ose të paraqiteni në pikën e autorizuar Tring që ndodhet më afër vendndodhjes tuaj tring.al/shops/

Ku duhet të drejtohem nëse kam probleme me Aparatin Tring ose Kartën Smart?

Ju lutemi të paraqiteni bashkë me pajisjet tuaja në një nga pikat e autorizuara Tring për të kryer verifikimet përkatëse. Në varësi të vendndodhjes tuaj, gjeni në linkun në vijim tring.al/shops pikën më afër jush.

Cfarë është EPG?

EPG ose ndryshe “Electronic Program Guide” i lejon përdoruesit interaktivitet në mënyrë që të njihet me programin që po transmetohet ose për programet në vazhdim.

Cilat janë numrat e telefonit të Kujdesit Ndaj Klientit (Help-Desk)?

Për telefonata 044800008

Për mesazhe: WhatsApp,
WhatsApp

E-mail info@tring.tv

Kam harruar kodin për hapjen e kanaleve erotike. Çfarë duhet të bëj?

Ju mund të kontaktoni Kujdesin ndaj Klientin në numrin 044800008 ose të shkruani mesazh në whatsapp/viber

WhatsApp,
WhatsApp

Përse më shfaqet në ekran mesazhi ‘kartë e gabuar’?

-Kontrolloni vendosjen e kartes smart ne aparat.

-Hiqeni kartën nga foleja dhe rivendoseni në pozicionin e udhëzuar

-Hiqni dekoderin nga priza dhe lëre 5 min, e nese del përseri i njeti informacion, atëherë karta juaj smart është me difekt dhe duhet ta ndërroni më një të re në një nga dyqanet e autorizuara Tring.

Në ekran më shfaqet “Ky kanal ka probleme”. Çfarë duhet të bëj?

Nëse në ekran ju shfaqet ky shënim atëherë duhet të komunikoni me shërbimin e klientit të Tring si në vijim: numri për telefonata 044800008 dhe whatsapp/viber

WhatsApp,
WhatsApp

Më del në ekran mesazhi ‘no access’ ose ‘kanal i koduar’.

Verifikoni nëse keni abonim në kartën tuaj smart, për më shumë informacion kontaktoni si në vijim: numri për telefonata 044800008 dhe whatsapp/viber

WhatsApp,
WhatsApp

Cfarë kuptimi ka mesazhi ‘asnjë video e vlefshme’ që shfaqet në ekran?

Duhet të verifikoni nëse dekoderi juaj e njeh kartën smart dhe nëse pajisjet janë Pair me njëra-tjetrën.

Çfarë duhet të bëj nëse kam probleme me kartën e Tring?

Nëse keni probleme me kartën Smart Tring do të duhet që të kontaktoni me pikën e shitjes apo distributorin e autorizuar ku keni bërë abonimin tuaj. Pika e shitjes së Tring apo distributori i autorizuar do të duhet që të bëjnë verifikimin e kartës. Nëse karta rezulton me difekt atëhere ajo duhet ndërruar sipas kritereve të vendosura nga Tring.

Për më shumë informacion mund të kontaktohet Kujdesi Ndaj Klientit Tring në numrin 044800008 ose mund të shkruani mesazh në whatsapp/viber

WhatsApp,
WhatsApp

Cilat janë frekuencat e paketës Tring Tokësor në Durrës, Shijak, Sukth?

(Antena drejtohet nga Marina (kodrat mbi fshatin Kallm))


TP-1
FREKUENCA
GJER ËSIA E BREZIT
FEC
PRIORITY
MODULIMI
GUARD INTERVAL
TRANSMITION MODE
762 MHZ
8 MHZ
3/4
HIGH
DVB T2
1/32
8K

Cilat janë frekuencat e paketës Tring Tokësor në Kavajë, Divjake?

(Antena drejtohet nga kodra  e Kryevidhit)

TP-1
FREKUENCA
GJER ËSIA E BREZIT
FEC
PRIORITY
MODULIMI
GUARD INTERVAL
TRANSMITION MODE
762 MHZ
8 MHZ
3/4
HIGH
DVB T2
1/32
8K

Cilat janë frekuencat e paketës Tring Tokësor në Krujë, Laç, Mamurras, Thumane?

(Antena drejtohet nga kodra e Ishmit)

TP-1
FREKUENCA
GJER ËSIA E BREZIT
FEC
PRIORITY
MODULIMI
GUARD INTERVAL
TRANSMITION MODE
762 MHZ
8 MHZ
3/4
HIGH
DVB T2
1/32
8K

Cilat janë frekuencat e paketës Tring Tokësor në Shkodër?

(Antena drejtohet nga mali i Taraboshit)

TP-1
FREKUENCA
GJER ËSIA E BREZIT
FEC
PRIORITY
MODULIMI
GUARD INTERVAL
TRANSMITION MODE
482 MHZ
8 MHZ
3/4
HIGH
DVB T2
1/32
8K

Cilat janë frekuencat e paketës Tring Tokësor në Berat?

(Antena drejtohet nga mali i Goroces)

TP-1
FREKUENCA
GJER ËSIA E BREZIT
FEC
PRIORITY
MODULIMI
GUARD INTERVAL
TRANSMITION MODE
498 MHZ
8 MHZ
3/4
HIGH
DVB T2
1/32
8K

Cilat janë frekuencat e paketës Tring Tokësor në Tiranë, Fushë-Krujë?

(Antena drejtohet nga mali i Dajtit)

TP-1
FREKUENCA
GJER ËSIA E BREZIT
FEC
PRIORITY
MODULIMI
GUARD INTERVAL
TRANSMITION MODE
762 MHZ
8 MHZ
3/4
HIGH
DVB T2
1/32
8K

Cilat janë frekuencat e paketës Tring Tokësor në Elbasan?

(Antena drejtohet nga maja e  Petreshes)

TP-1
FREKUENCA
GJER ËSIA E BREZIT
FEC
PRIORITY
MODULIMI
GUARD INTERVAL
TRANSMITION MODE
674 MHZ
8 MHZ
3/4
HIGH
DVB T2
1/32
8K

Cilat janë frekuencat e paketës Tring Tokësor në Fier?

(Antena drejtohet nga kodra e  Ardenices/Ligovunit)

TP-1
FREKUENCA
GJER ËSIA E BREZIT
FEC
PRIORITY
MODULIMI
GUARD INTERVAL
TRANSMITION MODE
538 MHZ
8 MHZ
3/4
HIGH
DVB T2
1/32
8K

Cilat janë frekuencat e paketës Tring Tokësor në Korçë, Bilisht?

(Antena drejtohet nga maja e Cardhakut)

TP-1
FREKUENCA
GJER ËSIA E BREZIT
FEC
PRIORITY
MODULIMI
GUARD INTERVAL
TRANSMITION MODE
474 MHZ
8 MHZ
3/4
HIGH
DVB T2
1/32
8K

Cilat janë frekuencat e paketës Tring Tokësor në Lushnje, Patos, Roskovec?

(Antena drejtohet nga kodrat e Ardenices)

TP-1
FREKUENCA
GJER ËSIA E BREZIT
FEC
PRIORITY
MODULIMI
GUARD INTERVAL
TRANSMITION MODE
538 MHZ
8 MHZ
3/4
HIGH
DVB T2
1/32
8K

Cilat janë frekuencat e paketës Tring Tokësor në Mallakastër?

(Antena drejtohet nga mali i  Drenoves)

TP-1
FREKUENCA
GJER ËSIA E BREZIT
FEC
PRIORITY
MODULIMI
GUARD INTERVAL
TRANSMITION MODE
538 MHZ
8 MHZ
3/4
HIGH
DVB T2
1/32
8K

Cilat janë frekuencat e paketës Tring Tokësor në Pogradec?

(Antena drejtohet nga kodrat e Tushemishtit)

TP-1
FREKUENCA
GJER ËSIA E BREZIT
FEC
PRIORITY
MODULIMI
GUARD INTERVAL
TRANSMITION MODE
474 MHZ
8 MHZ
3/4
HIGH
DVB T2
1/32
8K

Çfarë kuptimi ka mesazhi "Asnjë video e vlefshme" që shfaqet në ekran?

Duhet të verifikoni nëse dekoderi juaj e njeh kartën Smart dhe nëse pajisjet janë Pair me njëra-tjetrën.

Më del në ekran mesazhi "No access" ose "Kanal i koduar".

Verifikoni fillimisht nëse keni abonim në kartën tuaj Smart. Për më shumë informacion kontaktoni në numrin 044800008 ose mund të shkruani mesazh në whatsapp/viber

WhatsApp,
WhatsApp

Përse më shfaqet në ekran mesazhi "Kartë e gabuar"?

Kontrolloni vendosjen e kartës Smart në aparat.

Hiqeni kartën nga foleja dhe rivendoseni në pozicionin e udhëzuar

Hiqni dekoderin nga priza dhe lëreni 5 minuta përpara se ta rindizni serish, dhe nëse del përsëri i njëjti informacion, atëherë karta juaj Smart është me difekt dhe duhet ta ndërroni me një të re në një nga dyqanet e autorizuara Tring.

Cilat kampionate sportive transmetoni ne platformen Tring?

Ne Tring mund te ndiqni eventet me ekskluzive si :

Uefa Champions League sezoni 2024-2027
Seria A sezoni 2024-2029
Coppa Italia sezoni 2024-2029
Supercup sezoni 2024-2029
Kampioanti Portugez 2024-2026
NBA sezoni 2022- 2025
Moto GP sezoni 2023-2025

Nuk më shfaqet info e programit, çfarë duhet të bëj?

Fikeni dhe ndizeni përsëri Aparatin dhe lëreni për 1-2 minuta pa e lëvizur në kanalin tek i cili nuk keni info.

A bën Tring shërbim në shtëpi, institucion apo në objekt për abonentët?

Tring ofron shërbim në shtëpi, institucion apo objekt sipas kërkesës së klientit, por ky lloj shërbimi mbulon rrethet e Tiranës, Durrësit, Kavajës, Fushë-Krujës dhe Beratit. Shërbimet e kësaj natyre bëhen kundrejt disa tarifave fikse. Për më shumë informacion mund të kontaktohet Kujdesi Ndaj Klientit të Tring në numrin 044800008 ose mund të shkruani mesazh në whatsapp/viber

WhatsApp,
WhatsApp

Ku mund të blej abonimin e platformës Tring?

Ju mund të riabonoheni online në faqen tonë zyrtare https://tring.al/oferta/ ose të paraqiteni në pikën e autorizuar Tring që ndodhet më afër vendndodhjes tuaj https://tring.al/shops/

Ku duhet të drejtohem nëse kam probleme me Aparatin Tring ose Kartën Smart?

Ju lutemi të paraqiteni bashkë me pajisjet tuaja në një nga pikat e autorizuara Tring për të kryer verifikimet përkatëse. Në varësi të vendndodhjes tuaj, gjeni në linkun në vijim tring.al/shops pikën më afër jush.

Cfarë është EPG?

EPG ose ndryshe “Electronic Program Guide” i lejon përdoruesit interaktivitet në mënyrë që të njihet me programin që po transmetohet ose për programet në vazhdim.

Cilat janë numrat e telefonit të Kujdesit Ndaj Klientit (Help-Desk)?

Për telefonata 044800008

Për mesazhe: WhatsApp,
WhatsApp

E-mail info@tring.tv

Kam harruar kodin për hapjen e kanaleve erotike. Çfarë duhet të bëj?

Ju mund të kontaktoni Kujdesin ndaj Klientin në numrin 044800008 ose të shkruani mesazh në whatsapp/viber

WhatsApp,
WhatsApp

Çfarë duhet të bëj nëse kam probleme me kartën e Tring?

Nëse keni probleme me kartën Smart Tring do të duhet që të kontaktoni me pikën e shitjes apo distributorin e autorizuar ku keni bërë abonimin tuaj. Pika e shitjes së Tring apo distributori i autorizuar do të duhet që të bëjnë verifikimin e kartës. Nëse karta rezulton me difekt atëhere ajo duhet ndërruar sipas kritereve të vendosura nga Tring.

Për më shumë informacion mund të kontaktohet Kujdesi Ndaj Klientit Tring në numrin 044800008 ose mund të shkruani mesazh në whatsapp/viber

WhatsApp,
WhatsApp

Përse më shfaqet në ekran mesazhi ‘kartë e gabuar’?

-Kontrolloni vendosjen e kartes smart ne aparat.

-Hiqeni kartën nga foleja dhe rivendoseni në pozicionin e udhëzuar

-Hiqni dekoderin nga priza dhe lëre 5 min, e nese del përseri i njeti informacion, atëherë karta juaj smart është me difekt dhe duhet ta ndërroni më një të re në një nga dyqanet e autorizuara Tring.

Nuk kam asnjë kanal të regjistruar në aparat, çfarë duhet të bëj?

Nëse keni abonim të vlefshëm mjafton që të bëni rikthim në gjendje fillestare të Aparatit dhe kanalet do të listohen automatikisht. Për të bërë rikthimin në gjendje fillestare, do të duhet që të futeni në menunë e Aparatit tuaj dhe në njërën nga nënmenutë e tij të gjeni dhe të përdorni këtë opsion.

Në ekran më shfaqet “Ky kanal ka probleme”. Çfarë duhet të bëj?

Nëse në ekran ju shfaqet ky shënim atëherë duhet të komunikoni me shërbimin e klientit të Tring si në vijim: numri për telefonata 044800008 dhe whatsapp/viber

WhatsApp,
WhatsApp

Më del në ekran mesazhi ‘no access’ ose ‘kanal i koduar’.

Verifikoni nëse keni abonim në kartën tuaj smart, për më shumë informacion kontaktoni si në vijim: numri për telefonata 044800008 dhe whatsapp/viber

WhatsApp,
WhatsApp

Cfarë kuptimi ka mesazhi ‘asnjë video e vlefshme’ që shfaqet në ekran?

Duhet të verifikoni nëse dekoderi juaj e njeh kartën smart dhe nëse pajisjet janë Pair me njëra-tjetrën.

A mund të abonohem në platformën Satelitore?

Përpara se sa të bëni abonim në platformën Satelitore Tring duhet te keni pasur parasysh se platforma Satelitore Tring transmeton sinjalin e saj nga sateliti Hellas Sat 4. Orientimi i antenës 39 gradë East. Nuk duhet të ketë pengesa përpara Antenës Satelitore në mënyrë që sinjali të merret sa më i pastër dhe i plotë.

Çfarë madhësie dhe çfarë parametrash teknike duhet të ketë Antena Satelitore ?

Parabola duhet të jetë me diametër 90 cm. Duhet të jetë e shoqëruar me 2 koka të cilat instalohen. Drejtimi duhet të jetë me kënd 39 gradë East.

Cilat janë frekuencat në platformën Satelitore?

Platforma Satelitore Tring mundësohet në të gjithë Evropën përmes satelitit Hellas.

ORIENTIMI I ANTENES 39°E
SATELITI HELLAS SAT 4
FREKUENCA 10890 Mhz
SYMBOL RATE    30000
MODULIMI DVB-S2 8PSK, 5/6
POLARIZIM  HORIZONTAL

Sa kanale mund të shikoj në Platformën Satelitore?

Për të parë listën e kanaleve klikoni këtu.

Çfarë është OTA?

OTA (Over The Air) është një metodë për shpërndarjen e një programi të caktuar (softëare). Ky program instalohet në Aparatet e tregtuara nga platforma Tring. Abonentët të cilët përdorin Aparat të tregtuar nga platforma Tring, kur hidhet një program i ri nëpermjet OTA nuk kanë nevojë që të bëjnë ndryshime manuale në Aparatin e tyre pasi instalimi i programit të ri bëhet në mënyrë automatike.

Kam harruar username dhe password-in të routerit. Çfarë duhet të bëj?

Kontaktoni Shërbimin e Kujdesit ndaj Klientit në 044800 000 ose dërgoni e-mail në suport@tring.al për të marrë të dhënat përkatëse.

Linja e internetit është shumë e ngadaltë. Çfarë duhet të bëj?

Kompania Tring garanton qëndrueshmëri të rrjetit të saj dhe të aksesit të internetit. Si pasojë e faktorëve të jashtëm shpejtësia e internetit ka luhatje. Nëse shpejtësia e internetit ngadalësohet duhet të bëni kontrollet e mëposhtme:

 

    • Instalimin: Router-i ose Switch-i ku lidhen një numër i konsiderueshëm kompjuterash shkakton ngadalësim shpejtësie. Arsyet janë:
      • Router-i ose Switch-i, duhet të verifikohen nëse kapaciteti i tyre është i mjaftueshëm dhe nëse konfigurimi i firewall-it nuk e bllokon lidhjen.
      • Duhet të verifikohet nëse router-i wireless është mjaftueshëm i sigurt. Nëse jo, lidhja juaj përdoret nga dikush tjetër pa autorizimin tuaj. Efekti i përdorimit të wireless-it është dhe interferencë e cila ngadalëson shpejtësinë.

 

    • Kompjuterin tuaj: Kompjuteri ndikon në aksesin e internetit. Prezenca e viruseve, konfigurimi jo i saktë i Firewall-it dhe procedurave të tjera ulin shpejtësinë e internetit.

 

    • Mënyrën e përdorimit: Faqet Web: Aksesimi i faqeve me trafik të madh mund të ngadalësojë ose të bllokojë aksesin e internetit. Software-i i ndarjes së skedarëve: Aplikacionet si Bittorrent, Kazaa ose LimeWire përdorin një kapacitet të lartë transferimi, si pasojë ulin shpejtësinë e aksesit.

Marr mesazhe gabimi kur dërgoj e-mail. Çfarë duhet të bëj?

Problemi varet nga lloji i mesazhit. Mund të lidhet me: Konfigurim jo korrekt i software-it të email-it.
Viruset ose Spyware.
Antivirus, antispyware ose firewall.
Software i Email-it ose Sistemi Operativ.
Për konfigurimin e software-it të e-mail-it duhet të verifikoni pikat e mëposhtme: —Username dhe password
-Emri i serverit hyrës
-Emri i serverit dales

Për problemet që lidhen me viruset ose spyware duhet të verifikohet përmbajtja e kompjuterit juaj.

Për problemet që lidhen me software-in e e-mail-it ose me vete sistemin operativ kontaktoni me IT-në e kompjuterit juaj.

Për më tepër informacion për adresën tuaj të e-mail-it kontaktoni në Shërbimin e Kujdesit ndaj Klientit në 044 800 000 ose në  suport@tring.al

Sapo kam formatuar kompjuterin dhe nuk kam akses në Internet. Çfarë duhet të bëj?

  • Nëse përdorni një lidhje me kabull të thjeshtë (Ethernet) ju duhet të rikrijoni edhe një herë lidhjen broadband (PPPoE).
  • Nëse përdorni modem ADSL nuk është nevoja të bëni rikonfigurim të modemit, por sigurohuni që IP-të dhe DNS-të në kartën e rrjetit të jenë automatike. Mjafton të vendosni fishat në portat e duhura dhe do të keni shërbim.

Nëse problemi vazhdon, kontaktoni Shërbimin e Kujdesit ndaj Klientit në 044 800 000.

Si të aksesoj e-mail-in tim kur jam në lëvizje?

  • Ka dy mënyra për të aksesuar e-mail-in tuaj kur ju jeni në lëvizje:
    • Nga Tring Website – Ju mund të shkoni në www.tring.al dhe të shkoni në seksionin Tring webmail me adresën tuaj të parapërcaktuar.
    • duke konfiguruar Software të e-mail-it tuaj.

Si të instaloj Router-in?

  • Nëse keni Router ADSL, që është pronë e Tring, instalimi dhe konfigurimi i tij bëhet me asistencë të teknikëve tanë në terren ose në kutinë që mban router-in ju do të gjeni një manual dhe CD që mban të gjithë manualet. Gjithashtu në websitin www.tring.al do të gjeni manualin për konfigurim dhe instalim të routerit TRING wireless.

 

  • Nëse përdorni Router tjetër, referohuni manualit. Në rast se keni sërish probleme kontaktoni Shërbimin e Kujdesit ndaj Klientit në 044800 000 ose në e-mail suport@tring.al.

Si të konfiguroj adresën time të e-mail-it në Microsoft Outlook Express … etj?

  • Sigurohuni që nuk jeni debitor për shërbimin e internetit. Në rast të kundërt ndiqni hapat e mëposhtëm:Lidhja juaj me internetin nuk mund të funksionojë për disa arsye:
    • Kontrolloni fillimisht kompjuterin tuaj kështu i bëni restart atij për disa sekonda.
    • Bëjini restart modemit tuaj

    Si ti bëni restart modemit:

    • Nëse keni modem/router ADSL mjafton të hiqni ushqyesin për disa sekonda dhe ta rivendosni sërish. Nëse keni një modem multifunksional mjafton të shtypni butonin “on/off  në anën e mbrapme të pajisjes”.
    • Kontrolloni butonin e ndezjes së modemit nëse është “on” dhe i stabilizuar.
    • Kontrolloni lidhjet hardwire (fishat) nëse janë vendosur në portat e duhura.
    • Verifiko nëse Network Interface Card (NIC – karta e rrjetit te komputeri) funksionon në rregull.
    • Kontrolloni sigurinë në software-in (firewall, antivirus). Këto të fundit shkaktojnë humbjen e internetit nëse nuk janë konfiguruar siç duhet.

    Shënim: Ju duhet të ristartoni modemin sa herë që shtoni një pajisje tjetër shtesë. Nëse keni probleme kontaktoni Shërbimin e Kujdesit ndaj Klientit 044 800 000 ose dërgoni e-mail në suport@tring.al

Si të dëgjoni mesazhet tuaja?

  1. Nga telefoni juaj
  • Fillimisht hyni në Postën Zanore duke shtypur * dhe numrin 151 e më pas #, pra *151#
  • Më pas ju do t’ju duhet të fusni numrin tuaj PIN

Shënim: Kujdes nëse e fusni PIN-in tre herë gabim, posta zanore shkëputet automatikisht

  1. Nga një telefon tjetër
  • Fillimisht hyni në Postën Zanore duke formuar numrin +355 44 819 999
  • Më pas formoni numrin tuaj të telefonit dhe fusni numrin PIN

Logimi në Postën Zanore:

  1. Pasi të telefononi në numrat 00355 44 819 999 ose 044 819 999, do të ju kërkohet numri PIN që ju është dhënë nga kompania. Nëse mesazhi zanor nuk ju kërkon numrin PIN atëherë ju duhet të shtypni në telefonin tuaj tastin * dhe sistemi do të ju kërkojë numrin PIN. Fusni numrin PIN dhe shtypni tastin #.

Si ta menaxhosh postën zanore?

  1. Shtyp 1 për të dëgjuar mesazhin tjetër
  2. Shtyp 2 për të dëgjuar mesazhin ekzistues
  3. Shtyp 3 për të fshirë/ose rikthyer mesazhin ekzistues
  4. Shtyp 9 për t’u kthyer në menunë kryesore

Si të personalizosh postën zanore?

  1. Pasi të shtypni 5 për të hyrë në menunë e konfigurimit do të dëgjoni mënynë e mëposhtme:
    • Shtyp 1 për të dëgjuar mesazhin përshëndetës ekzistues
    • Shtyp 2 për të rregjistruar mesazhin e ri

    Shtyp 5 për të ndryshuar PIN-in tuaj ( pasi keni shtypur 5 për të ndryshuar PIN-in do të dëgjoni menunë e mëposhtme )

    • 1. Shtypni PIN-in e ri dhe shtypni butonin thurje (#)
    • 2. Shtypni përsëri PIN-in e ri dhe shtypni butonin thurje (#)

    Nëse PIN-i i ri është i vlefshëm ( numër 4 shifror ose më shumë ) atëherë PIN-i i ri do të ruhet në sistem.

    Pas rregjistrimit:

    • Shtyp 1 ta ruash mesazhin përshëndetës
    • Shtyp 2 për ta anulluar

    Herën tjetër që të hyni në postën zanore do të degjoni mesazhin e ri përshëndetës.

Numri i fundit që ju ka telefonuar:

  1. Ky shërbim lejon që të telefononi mbrapsht numrin e fundit që ju ka marrë vetëm duke formuar: * 65# . Kjo është shumë e vlefshme sidomos në rastet kur ju përdorni telefon pa ekran dhe nuk e identifikoni numrin që ju ka marrë.

Fshihe numrin kur telefonon:

  1. Ky shërbim ju lejon të fshihni numrin tuaj kur telefononi pra lejon mosshfaqjen e numrit në ekranin e telefonuesit që po thërrsni. Aktivizimi është i mundshëm vetëm për një telefonatë, pra para çdo telefonate duhet ta aktivizoni si më poshtë:

Shiko numrin që të telefonon:

  1. Me këtë shërbim ju mund të shikoni numrin e telefonuesit përpara se t’i përgjigjeni telefonatës. Sigurisht në mënyrë që të përdorni këtë shërbim ju duhet të jeni i pajisur me një telefon që ka ekran ku mund të shihni numrat. Ky shërbim është gjithmonë i aktivizuar, kur bie zilja numri shfaqet menjëherë.