Përgjegjëse Protokolli Dhe Arkive
Detyrat dhe përgjegjësitë:
Përgjegjëse për seleksionimin e dokumentacionit duke ju referuar afateve të ruajtjes dhe mbajtjes së tij;Organizon dhe menaxhon dokumentacionin e arkivuarSeleksionon dokumentacionin duke ju referuar afateve të ruajtjes dhe mbajtjes së tij;Merr në dorezim dokumentat për arkivë nga të gjithë departamentet dhe vendos këtë material në dispozicion sa herë që është e nevojshme;Harton dhe përpilon procedura apo sisteme të nevojshme për ruajtjen dhe arkivimin e dokumentacionit;Përgatit dosjet për çështje ligjore që lidhen me debitoret.Këshillime për ndërtimin e një marrëdhënie konkrete me një partner.Kontrollon dhe sistemon ne menyre periodike dokumentacionin ligjor që ka të bëjë me aktivitetin e shoqërisë.Përgatitjen e kërkesave, kërkesë-padive dhe çdo akti tjetër që i drejtohet gjykatës.Eshtë pjesë e procesit të percaktimit të procedurave dhe praktikave për protokollimin e dokumentacionit së Shoqerisë;Çdo detyrë tjetër me udhëzim të eprorit.
Kualifikimi profesional:
Diplomë universitare të profilit juridik. Diploma master është e preferueshme
Eksperienca profesionale:
2 ose më shumë vite përvojë pune në një fushë funksionale relative.
Aftësi profesionale:
Aftësi të mira komunikueseKomunikim i shkëlqyer verbal dhe me shkrim.Njohuri shumë të mira të gjuhës anglezeNjohuri shumë të mira paketa OfficeInteligjenca emocionaleE/I kujdesshëm ndaj detajeveAftësi analitike.
Të gjitha CV-të tuaja mund t’i dërgjoni në adresen hr@corp.tring.al. Vetëm kandidatët të cilët i përmbushin kriteret do të kontaktohen