Operator i Kujdesit ndaj Klientit
Detyrat dhe përgjegjësitë:
U përgjigjet thirrjeve hyrëse dhe asiston klientët me informacion mbi produktet e ofruara;Përpiqët për t’i dhënë zgjidhje problemeve që klientët mund të kenë me aktivizimin e shërbimit, aparatin ose shërbimin digjital (tokësor apo statelitor), softare-in, etj.;Me njohuritë që do të ketë marr pas trajnimit mbi produktet Tring TV, do ti pergjigjet nevojava të klientëve duke dëgjuar kërkesat e tyre, duke i dhënë zgjidhje dhe duke sygjeruar produktet e duhura për ta;Kontrollon në sistemin e brendshëm mbi afatet e abonimit të klientëve (datën e abonimit dhe përfundimin e tij);Kryen telefonata tek klientët me shërbime të tilla si prezantime të një produkti apo shërbimi të ri, plotësim dokumentacioni, etj.
Kualifikimi profesional:
Diplomë universitare
Eksperienca profesionale:
2-3 vjet eksperiencë
Aftësi profesionale:
I komunikueshëm dhe i sjellshëm;I aftë për të punuar në skuadër;I aftë për të punuar shpejtë dhe me saktësi;Të jetë vazhdimisht i mirëinformuar për zhvillimet teknologjike;I përkushtuar për të siguruar shërbim klienti cilësor;Të pranojë sfidat dhe të fokusohet për gjetjen e zgjidhjeve më të mira, në kohë të shkurtër;I aftë për të përdorur paketën bazë të kompiuterit.
Të gjitha CV-të tuaja mund t’i dërgjoni në adresen hr@tring.tv. Vetëm kandidatët të cilët i përmbushin kriteret do të kontaktohen.